معارفه ذیحساب اداره کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

آیین تودیع و معارفه ذیحساب اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور بیژنی مدیرکل زندان ها، اسدی رئیس خزانه استان و جمعی از کارکنان ستاد اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان در این آئین گفت: فعالیت‌های صورت گرفته در امر زندانبانی و پیشرفت در امور فرهنگی، تربیتی و عمرانی در زندان‌ها مرهون تعامل سایر دستگاه‌ها است.

وی گفت: در صورتی که همراهی و همگامی سازمان های مالی و اعتباری استان و تعامل مطلوب ذیحساب و مجموعه دارائی با زندان های استان نباشد، قطعاً فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی در زندان‌های این استان انجام نمی‌گرفت.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با تقدیر از زحمات ذیحساب سابق افزود: با تلاش‌های دلسوزانه ذیحساب، کارهای عمرانی خوبی در استان انجام گرفته و در حال ساخت است که امید وارم با شناختی که از ذیحساب جدید داریم همراهی و تعامل افزونتری در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی بوجود آید.

در ادامه با اهداء لوحی از زحمات رضا افراشته مهر ذیحساب سابق تقدیر و طی حکمی سید حسین حسینی به عنوان ذیحساب جدید زندان های کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

انتهای خبر/

 معارفه ذیحساب اداره کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

 معارفه ذیحساب اداره کل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha