تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانهای استان قزوین وبنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)
تفاهم نامه همکاری اداره کل زندانهای استان قزوین با بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندانهای استان قزوین و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) منعقد گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، حمید رضا جهانگیری در دیدار با مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اظهارداشت:  شناخت معارف مهدوی ضرورت تردید ناپذیر عصر ماست. ضرورتی که اگر به خوبی درک شود و وجوه مختلف آن چنانکه شایسته است؛ تبیین گردد؛  برکات فراوانی را نصیب جامعه اسلامی ما می‌سازد.  این همه تأکید بر لزوم معرفت امام در آموزه‌های اسلامی، از آن روست که معرفت، مقدمه دل بستن، دل بستن  مقدمه سر سپردن و سرسپردن به امام حق، مقدمه نجات و رستگاری است  و این اساس دعوت همه انبیا و اولیاست.

وی همچنین بیان داشت: توجه به مباحث مهدویت وامام شناسی در بین زندانیان می تواند عامل اصلاح و تغییر رفتار شده و در ساخت زندگی سالم آنها نقش مهم و مؤثری ایفا نماید. لیکن اهتمام به اقامه شعائر الهی در زندانها، اقدام ارزشمندی است که اداره کل زندانهای استان قزوین با استفاده از ظرفیت های ارزشمند بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) بصورت حرکتی جهادی در مسیر  رویکرد تحولی سازمان زندانها گام برمی دارد.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هم درادامه اظهار داشت: بر هر یک از ما واجب است همه تلاشمان را برای شناخت امام عصر خود، حضرت حجت بن الحسن (ع) به کار گیریم و باشخصیت و جایگاه آن حضرت در عالم هستی چنان‌که باید، آشنا شویم تا در پی آن بتوانیم به وظایفی که در برابر آن امام داریم، به گونه‌ای شایسته عمل کنیم.

عبادی در پایان تصریح کرد: این تفاهم نامه با بهره گیری از ظرفیت طرفین و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی به منظور رونق بخشی به فرهنگ اخلاقی ودینی زندانیان و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها منعقد می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha