کد خبر: 8365
۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
دو ساعت پای درد دل مردم

امروز مثل همیشه ملاقات مردمی با مدیر کل زندان های خراسان جنوبی بی واسطه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مرد و زن درخواست های خودشان را به دست داشتن یکی زیر لب ذکر می گفت و یکی از گرفتاری خود سخن می گوید.

لحظه ای دراتاق باز شد و مدیر کل تاکید کرد که شان ارباب رجوع به خوبی رعایت شود. کسانی تازه از راه رسیده بودند و گوشه ای از سالن در حال نوشتن درخواست ها خود بودند.

نفر اول وارد اتاق شد و درخواست از گرفتاری های معیشتی خود سخن به میان آورد که مدیر کل دستورات لازم را داد و زن جوان تقاضا داشت از منزل محل سکونتش بازدیدی کنند که قول آقای مدیر کل این بود اولین بازدید از منزل شما انجام خواهد.

به ترتیب نفرات به طور نوبتی به داخل اتاق می رفتند و بر چهره آنها اشک و لبخند نقش بسته بود تعدادی دلیل گریه های خود را اشک شوق عنوان می کردند که ماهها در انتظار این دیدار بودند و تعدای لبخند می زند که با مساعد آقای مدیرکل زمینه اشتغال آنها در منزلشان بزودی محیا می شود.

در حاشیه این ملاقات مردمی مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی گفت: امروز ۲۲نفر که مشکلاتی در زمینه قضایی، معیشتی داشتند دیدار انجام شد.

«عبدی» افزود: تعدای برای ایجاد اشتغال آمده بودند که بیشتر همسران زندانیان بودند که معرفی به انجمن حمایت زندانیان شدند.

وی ادامه داد: تعدادی برای استفاده از ظرفیت پابند الکترونیکی مراجعه کردند که به اداره قضایی و اجرای احکام زندان ها معرفی تا هر چه سریعتر روند استفاده از پابند الکترونیکی آنها تسهیل شود.

وی با بیان این که تعدادی از افرادی که در ملاقات درخواست داشتند زندانی بودند که برای اشتغال به بنیاد تعاون زندانیان معرفی و متذکر شد: برابر چارچوب قانونی متولی اشتغال زندانیان بنیاد تعاون زندانیان استان می باشد.

وی یاد آور شد: یک مورد مراجعه کنند هم از همکاران بودند که درخواست نامبرده به اداره امور کارکنان تحویل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha