دومین دوره آموزش کاربردی کارشناسان قضایی و اجرای احکام زندان‌ها در مشهد مقدس برگزار شد

کارشناسان قضایی و اجرای احکام زندان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، گلستان و یزد در دومین دوره آموزشی کاربردی قضایی و اجرای احکام به میزبانی مشهد مقدس شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی؛اسدی معاون قضایی و اجرای احکام سازمان زندان های کشور در آئین آغاز به کار این دوره آموزشی دو روزه ضمن تاکید بر لزوم اجرای دقیق آئین نامه اجرایی سازمان زندان ها گفت:کارشناسان قضایی و اجرای احکام زندانها باید ضمن اشراف کامل به مفاد آئین نامه اجرایی و سایر قوانین مرتبط با زندان و زندانی به صورت مستمر در این حوزه دانش خود را به روز کنند. وی خاطر نشان کرد در صورتیکه بدنه کارشناسی قضایی زندانها توانمند و دانش محور باشد قطعا فرآیند رسیدگی به درخواستهای زندانیان کوتاه و اثر بخش خواهد بود.

دومین دوره آموزش کاربردی کارشناسان قضایی و اجرای احکام زندانها
در مشهد مقدس برگزار شد

اسدی هدف برگزاری دوره های آموزشی در سطوح کارشناسی را ، ارتقا دانش و آگاهی مجموعه قضایی زندانهای کشور مبتنی بر قوانین جاری عنوان کرد و گفت: در سایه این ارتقا علمی تعامل با مراجع قضایی نیز موثر و کاربردی خواهد بود.

شایان ذکر است،این دوره آموزشی ۲ روزه به میزبانی اداره کل زندان های خراسان رضوی و با حضور۷۰ نفر از کارشناسان قضایی و اجرای احکام زندانها در ایام دهه کرامت در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha