رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح‌وتربیت شیراز بازدید کرد

دکتر غلامعلی محمدی امشب، سوم خردادماه در کانون اصلاح و تربیت شیراز حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی شامگاه امروز و در آخرین برنامه کاری خود در سفر به استان فارس، از کانون اصلاح‌وتربیت شیراز بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این سرکشی خوابگاه‌های بازسازی و بهسازی‌شده مددجویان را افتتاح کرد. این فضاها جهت رفاه بیشتر و اسکان بهتر آنان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی علاوه بر کارگاه اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان، از دیگر بخش‌های خوابگاهی و نیز سالن ورزشی و بویژه اماکن فرهنگی این مرکز اصلاحی‌وتربیتی ازجمله دارالقرآن و کتابخانه آن از نزدیک بازدید به‌عمل آورد.

رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح‌وتربیت شیراز بازدید کرد

گفتنی است رئیس سازمان زندان‌ها در سفر دو روزه به استان فارس به عنوان هفدهمین سفر استانی خود که دوم و سوم خردادماه انجام گرفت، بطور متمرکز در زندان مرکزی شیراز و کانون اصلاح‌وتربیت حضور یافت. دیدار با استاندار فارس، حضور در منزل خانواده شهید، نشست با کارکنان زندان‌ها و همچنین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر زندان‌های کشور و ... نیز در دستور کار رئیس سازمان زندان‌ها قرار گرفت.

در این سفر معاونین و مدیران ستادی سازمان زندان‌ها بطور مجزا از مراکز اصلاحی‌وتربیتی برخی شهرستان‌های فارس بازدید به عمل آوردند و اقدامات تحول و تعالی و اولویت‌های ابلاغی را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha