تجدید پیمان کارکنان زندان‌های چهارمحال و بختیاری با آرمان‌های انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: با جنگی پیچیده تر از جنگ تحمیلی روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان چهارمحال و بختیاری؛کارکنان زندان های استان در آیین غبار روبی و گلباران شهدای گمنام شهرکرد با آرمانهای شهدای دفاع مقدس استان تجدید پیمان کردند.

در مراسم فرمانده سپاه استان، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل، کارکنان زندان ها، جمعی از کارکنان ادارات استان ، رزمندگان و خانواده شهدا در تپه نور الشهدای شهرکرد حضور داشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ضمن تبریک روز آزادسازی خرمشهر گفت: پیروزی ایران در عملیات فتح‌المبین باعث عقب‌نشینی عراق شد و موجبات عملیات بیت‌المقدس را فراهم کرد. امام خمینی دستور تسریع در این عملیات را صادر کردند. عملیات بیت‌المقدس به‌قدری حساب شده و بادقت طراحی شده بود که در نهایت موجب آزاد شدن خرمشهر شد. شهر خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بوسیله نیروهای مسلح ایران آزاد شد. این فتح ، به‌عنوان بزرگ‌ترین پیروزی نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی در جنگ تا آن روز تلقی می‌شود.

سردار اکبری با اشاره به جانفشانی ۲۴۴۶ شهید استان افزود: الآن دشمن به دنبال خرمشهرهای ذهنی، فکری و مکتبی ماست. ادشمن می‌خواهد از غفلت ما و کوتاه آمدن برخی از مسئولان استفاده کند و بر فکرها سیطره پیدا کند. برای همین حضرت آیت الله خامنه ای فرموده اند: «خرمشهرها در پیش است».

فرمانده سپاه استان جهاد تبیین را وظیفه همه مردم دانست و ادامه داد: آنچه درتبیین مدنظر است، زدودن غبار تحریف وکج فهمی از مفاهیم ،تاریخ و دست آوردهای انقلاب اسلامی و فهمیدن تحلیل های غلط ونادرست ومغرضانه ازاتفاقات ورویدادها وپیشگیری از تحریف ودریافت نادرست است زیرا دشمن می کوشد حتی دستاوردهای قطعی انقلاب را مصادره و یا کمرنگ کند. روشنگری وظیفه همه مردم است و مختص به قشر یا گروه خاصی نیست.

سردار اکبری جنگ نرم را بسیار سخت تر از جنگ سخت دانست و افزود: ایران اسلامی همیشه در معرض حسادت و خباثت قدرت های شیطانی و کانون جنگ های ترکیبی است که می توان به حوادث تلخ و ناگوار از ابتدای انقلاب و اعمال تحریم های فلج کننده به ملت ایران در چهار دهه گذشته نام برد که برای سقوط و یا تضعیف انقلاب صورت گرفته است، بحمدالله تاکنون توفیقی حاصل نکرده و در تلاش هستند با تضعیف ایمان مردم ، تغییر آداب و اندیشه جوانان ، جلوگیری از رشد علمی کشور ، تغییر ساختارهای سیاسی و نهادهای اجتماعی ، کشور ایران را دچار از هم گسیختگی و فروپاشی نمایند که به یمن حضور مردمی ، هدایت رهبری و توفیق الهی ناکام شده و ناکام خواهند ماند.

مراسم غبار روبی مرقد شهدای گمنام با زیارت پرفیض عاشورا و تجلیل از ایثارگران اداره کل زندان های استان همراه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha