کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها

جمشیدی مدیرکل توسعه منابع و پشتیبانی و دکتر حاج محمدی مدیرکل فنی و عمرانی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از مجموعه فعالیت های کانون اصلاح و تربیت یزد در معیت مدیر کل و جمعی از کارکنان اداره کل زندان ها بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، دکتر حاج محمدی مدیرکل فنی و عمرانی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و کارکنان کانون از فضای بسیار کم نظیر به جهت معماری و هنر سنتی اصیل یزدی تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل فنی و عمرانی سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اظهار داشت طی مدت خدمتی که جهت بازدید به اماکن مختلف می رفتم چنین فضای دلنشینی را ندیده بودم.

وی خطاب به مددجویان اظهار داشت در کانون فضایی ایجاد شده تا یکبار دیگه خود را با برنامه ریزی کامل پیدا کنیم و موثرترین فرد در جامعه باشیم.

دکتر حاج محمدی افزود نفس کلام تامینی و تربیتی در کانون اصلاح وتربیت یزد خوب و دقیق احساس می‌شود.

انتهای خبر/

 کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها کانون اصلاح و تربیت یزد میزبان مدیران ستادی سازمان زندان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha