دیدار مدیرکل زندان‌های استان مازندران با خانواده شهداء

به مناسبت گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر،" علی استادی" به اتفاق هیئت همراه با خانواده شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" و شهید دفاع مقدس" محمود کهن‌جامه ساروکلایی" در شهرستان قائمشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران؛ علی استادی مدیرکل زندانهای استان مازندران در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و یاد و خاطره امام شهدا و ایثارگری های شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با از خودگذشتگی و ایثار نام خود را در تاریخ جاودانه کردند و بدیهی است که آرامش و امنیت امروز ما ثمره خون همین شهدای والامقام است.

وی در ادامه بر تحقق آرمانهای شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا همواره در وصایای خود خواهان ولایتمداری مردم بودند و عمل به وصیت شهدا اصلی ترین وظیفه ما است.

مدیرکل زندانهای استان مازندران در ادامه نقش خانواده را در تربیت چنین فرزندانی صالح و پاک بسیار موثر خواند و اذعان داشت: همواره قدردان خانواده های شهدا هستیم که با تربیت صحیح چنین فرزندانی پرورش داده اند و مسلما اجر این صبر و بردباری نزد خداوند منان محفوظ است.

همچنین در پایان این دیدار هدیه ای به رسم تقدیر از سوی مدیرکل زندانهای استان به خانواده شهیدان محمد بلباسی و محمود کهن جامه ساروکلایی تقدیم شد.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha