نشست رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان زندان‌های استان فارس/ دکتر محمدی: کارکنان خدوم ما مهمترین سرمایه سازمان زندان‌ها هستند/ توجه به منابع انسانی از شئون عقلانیت و دانایی‌محوری در پیشبرد اهداف سازمانی است

دکتر غلامعلی محمدی در جریان سفر استانی خود به فارس در نشست کارکنان زندان‌های استان حضور یافت و از نزدیک به دغدغه‌های آنان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان فارس طی نشستی بصورت حضوری و ویدئوکنفرانس با کارکنان زندان‌های این استان دیدار کرد.

دکتر محمدی در بخشی از این نشست با ابراز خرسندی از اقدامات تحول وتعالی زندانبانی در مراکز اصلاحی و تربیتی استان فارس گفت: امروز شاهد نوآوری‌ها و اقدامات شگرف‌ در حوزه زندانبانی استان هستیم که شایسته تقدیر است. البته عرصه زندانبانی کشور نیز حرکت رو به جلویی را پشت سر می‌گذارد که قطعا حاصل همت همگی همکاران و کارکنان است.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه شرحی از توفیقات یک‌ساله و نیم اخیر سازمان زندان‌ها در بهبود وضعیت نیروی انسانی ارائه و دتأکید کرد؛ امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بواسطه فضای آرام حاکم در زندان‌ها به آمار و رشد قابل توجهی در ارتقاء عملکرد خدمات زندانبانی رسیده‌ایم.

وی گزارشات نمایندگان مجلس و رضایتمندی آنان از حوزه زندانبانی را مورد اشاره قرار داد و در ادامه بیان داشت: رسالت ما در اصلاح و تربیت اخلاقی و انسانی مددجویان به نحوی است که از لحظه ورود به زندان، تحت این فرآیند اصلاحی قرار می‌گیرند. چتر حمایتی ما از زندانی و خانواده‌اش نه‌تنها در دوره حبس بلکه پس از آزادی ادامه دارد.

این مقام قضایی در این نشست با یادآوری اینکه زندانبانی جز مشاغل سخت است، با قدردانی از کارکنان خدوم زندان‌ها گفت: همکاران ما بخاطر سختی این شغل نه فقط تخریب جسمی بلکه در مجاورت آسیب‌های روحی هم هستند بنابراین توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی خودمان خواهیم داشت.

گفتنی است در این نشست برخی کارکنان حاضر به طرح پرسش از رئیس سازمان زندان‌ها پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha