تقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرز

در مراسمی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی که با حضور مدیر کل زندان‌های استان البرز و کارکنان حوزه روابط عمومی برگزار شد از کارکنان فعال در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و فعالان روابط عمومی، وظیفه این حوزه را حساس برشمرد و نقش آنان را در جهاد تبیین و بیان صادقانه عملکردهای سازنده و مفید سازمان به عموم مردم مهم خواند.

چهارمحالی اطلاع رسانی به مردم را حق آنان دانست و خواستار انعکاس و بیان صادقانه عملکرد اداره کل زندان‌های استان البرز در زمینه‌هایی مانند اصلاح و تربیت مددجویان، اقدامات حمایتی ویژه خانواده زندانیان، اشتغال مددجویان و... به جامعه شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از احمد شربتی علایی رئیس اداره فرهنگی ندامتگاه کرج به دلیل حمایت از روابط عمومی این ندامتگاه، یوسف پیری مسئول پیشین روابط عمومی ندامتگاه فردیس و حجت اله باوند پور مسئول روابط عمومی ندامتگاه کرج، رضا برخی مسئول روابط عمومی ندامتگاه فردیس و فواد ابراهیمیان مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای مدیر کل زندان‌های استان البرز با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

تقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرزتقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرزتقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرزتقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان البرز

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha