زندانیان مازندرانی زائر پرچم امام رئوف(ع) شدند

به مناسبت دهه کرامت«ولادت حضرت معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع)» خدام رضوی به همراه پرچم مطهر امام رضا(ع) در زندان‌های مازندران حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، به مناسبت دهه کرامت، خدام رضوی به همراه پرچم مطهر امام رضا(ع) در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران حضور پیدا کردند .

در این رویداد فرهنگی، برنامه هایی از قبیل جشن و سرور، مداحی و سرود با همکاری زندانیان در هواخوری زندان و همچنین برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه برگزار شد.

همچنین با پیگیری های مسولین زندان و هماهنگی مراجع قضایی،۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، آزاد و به ۱۴۰۰نفر از زندانیان ۸ روز مرخصی هدیه شد. ۴۸ ساعت مرخصی تشویقی برای سربازان وظیفه و زندانیانی که عفو و تخفیف مجازات به آنها تعلق نگرفت، یک وعده غذایی میهمان سفره اکرام رضوی خواهند شد.

محمد رضا ایزدی عضو هیئت رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت در سخنانی ،دستگیری و حمایت از مستمندان را از ویژگی‌های بارز امام رضا (ع) دانست و گفت: بدون شک همه کسانی که دلشکسته اند و در زندگی خود با مشکلات قابل توجهی روبه رو شده اند، فطرتاً دوست دارند تا به منبعی از نور و روشنایی پناه ببرند و از وی درخواست کمک کنند.

وی در ادامه افزود: قطعاً وجود نازنین حضرت شمس الشموس امام رضا (ع) مورد عنایت مردم شریف ایران که افتخار میزبانی آنحضرت را دارند، می‌باشد و ما امروز در زندان های مازندران پیام آور رحمت و مهربانی امام رئوف هستیم.

ایزدی در پایان گفت : حضور سه گروه چهار نفره اعم از مبلغین و خدام آستان مقدس امام رضا علیه السلام بمدت ده روز در استان مازندران حضور دارند و دیدار با خانواده شهدا، دیدار با اهالی روستاها و شهر های مختلف مازندران، دیدار با کشاورزان زحمت کش و حضور در پرورشگاه، زندان های مازندران و ادارات از دیگر برنامه های این هیات خواهد بود. زندانیان نیز ضمن عبور از محل استقرار پرچم به محضر آقا امام رضا (ع) عرض ارادت کردند./

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha