نشست خبری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیرکل زندان های استان کرمانشاه با اصحاب رسانه در خصوص میزبانی برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای، کشتی پهلوانی و آزاد زندانیان زندانهای کشور در استان کرمانشاه به همراه رونمایی از پوستر و تندیس این مسابقات، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کرمانشاه، نشست خبری اصحاب رسانه استان با پوریانی مدیرکل زندان ها در محل سالن جلسات اداره کل زندان های استان کرمانشاه برگزار شد، این نشست به جهت تعامل بیشتر و اطلاع رسانی در خصوص میزبانی رویداد فرهنگی ورزشی سیزدهمین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و نهمین دوره کشتی آزاد زندانیان کشور که در اواخر خردادماه برگزار خواهد شد، صورت گرفت.

نشست خبری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اصحاب رسانه


حمیدرضا پوریانی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه در تشریح این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات که روزهای 23 تا 25خرداد به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود با تشکیل یک کارگروه در تلاشیم تا این رویداد ورزشی را در سطح بالایی برگزار کنیم.
مدیرکل زندان های استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون نشست ها و جلساتی با دستگاه های ذیربط در این رابطه برگزار شده، گفت: در این مسابقات 500 نفر از زندانیان زندان های کشور به همراه عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.

نشست خبری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اصحاب رسانه


وی خاطرنشان کرد: در دوره گذشته این مسابقات که به میزبانی استان یزد برگزار شد، 15 استان کشور شرکت کردند، اما برای مسابقات کرمانشاه 31 استان اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد 10 استان تیم‌های کامل خود را به این مسابقات اعزام می کنند.
وی با بیان اینکه میهمانان ویژه ای از جمله رئیس سازمان زندان های کشور در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور خواهد داشت، گفت: سازمان زندان های کشور علاوه بر وظایف قانونی خود در بحث اصلاح و تربیت و پرورش روح و جسم زندانیان به عنوان یک رسالت اهتمام دارد.

نشست خبری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اصحاب رسانه


پوریانی در ادامه اعلام کرد: با سفر رئیس سازمان زندان های کشور به کرمانشاه بیش از 20 پروژه اداره کل زندان های استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.
وی در بخش دیگری از سخنانش از ارتقاء کیفیت زندانبانی در کرمانشاه طی چندسال اخیر خبر داد و گفت: تا چندسال پیش کرمانشاه در بحث شاخص های زندانبانی در رتبه های آخر کشور قرار داشت، اما اکنون در بسیاری از این شاخص ها از جمله در بحث اشتغال زندانیان رتبه اول کشور را کسب کرده ایم.
پوریانی به حمایت مالی از زندانیان هم اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته جمعا 76 میلیارد ریال کمک های مختلف نقدی و غیرنقدی به زندانیان و خانواده هایشان پرداخت شده که نسبت به سال قبل حدود 60 درصد رشد داشته است.
پوریانی تصریح کرد: همچنین 388 زندانی و خانواده زندانیان را برای اخذ 213 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بانک های عامل استان معرفی کردیم که رشدی 65 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
وی به ارائه خدمات رایگان پزشکی در زندانهای کرمانشاه به زندانیان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته 10 مرحله پزشکان خیر به زندانیان استان خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.
در پایان این نشست، از پوستر رسمی و تندیس این مسابقات نیز رونمایی شد.

نشست خبری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با اصحاب رسانه

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha