دیدار مسئولین زندان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دشتی با امام جمعه شهرستان دشتی

در راستای تعامل هر چه بیشتر اداره زندان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دشتی دیداری با امام جمعه شهرستان دشتی در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر ، در این دیدار ابراهیم فقیه رئیس اداره زندان شهرستان دشتی ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات فرهنگی صورت گرفته در زندان تعامل هر چه بیشتر زندان و ائمه جمعه را موجب راه گشایی در چراغ راهی جهت بازگشت عزتمندانه زندانیان به آغوش خانواده و جامعه دانست .

در ادامه این دیدار امیری مسئول انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دشتی ضمن دعوت از ایشان جهت حضور در مراسم نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان ارائه رهنون از جانب ایشان در خصوص برگزاری هر چه بهتر مراسم مذکور را مزید امتنان دانست .

حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه شهرستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه و برادرانه مسئولین زندان و انجمن حمایت از زندانیان ، عنوان نمودند زندانبانی اسلامی و انسانی به معنای واقعی کلمه در کشورمان برقرار و اجرا می گردد وگرنه در کجای جهان حکومتی را سراغ دارید که نه تنها از خانواده زندانیان که بعضا بواسطه لغزش و خطا به زندان افتاده اند ، بلکه از خود زندانی نیز حمایت مالی و معنوی بنماید .

ایشان در ادامه افزودند علاوه بر حضور خود در مراسم نسیم مهر خیرین و سایر حضار را نیز دعوت به امر خیر و انسانی حمایت از خانواده زندانیان می نماید .

دیدار مسئولین زندان و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دشتی با امام جمعه شهرستان دشتی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha