پویش «بخشش کریمانه» ویژه آزادی زندانیان جیرفت

همزمان با آغاز دهه کرامت، پویش «بخشش کریمانه» ویژه زندانیان جرائم مالی و قصاص نفس زندان جیرفت، با همکاری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، فرماندار و رئیس دادگستری، از ٣١ اردیبهشت‌ماه لغایت ١٠ خرداد ماه سال جاری، برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، شریفی رئیس زندان جیرفت، در خصوص اجرای این پویش گفت: هدف از اجرای پویش «بخشش کریمانه» فرهنگ‌سازی سنت حسنه گذشت، صلح و سازش و کمک به آزادی زندانیان جرائم مالی و قصاص نفس، که گاها به دلیل عدم کنترل خشم و عصبانیت مرتکب قتل شده و اکنون از این عمل خود پشیمان بوده و از اولیای دم طلب بخشش دارند.

شریفی افزود: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح و بزرگواری و بخشش شکات محترم و اولیای دم، تعدادی از زندانیان جرائم مالی و قصاص نفس را تا روز میلاد باسعادت امام رضا (ع) از زندان جیرفت آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگردانیم.

شکات محترم که تمایل دارند به حرمت پرچم و نام مبارک امام رضا علیه‌السلام در این پویش شرکت کنند می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ٠٣٤٤٣٢١٥٨١٤ واحد روابط ‌عمومی و تشریفات زندان شهرستان جیرفت، تماس حاصل نمایند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha