نگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیم
حسین مجیدی دادستان داسرای عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در جلسه ستاد برگزاری جشن نسیم مهر

حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در جلسه ستاد برگزاری جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده زندانیان به ضرورت های توجه به مسائل جدی خانواده زندانیان اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، ستاد برگزاری جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده زندانیان به ریاست مجیدی دادستان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان ارومیه تشکیل جلسه داد .

وی در ادامه گفت : همت مسئولین امر و مردم خیّر معطوف به نگرش والدانه همراه با رافت و گذشت بخاطر حفظ کیان خانواده ضرروت های ترویج اخلاق خیرخواهانه در مراسم جشن نسیم مهر امسال می باشد

وی به موضوعات مهم تحصیل فرزندان، اشتغال سرپرست خانواده و تامین هزینه های مسکن و درمان خانواده زندانیان نیازمند اشاره کرد و گفت : تلاش در این وادی آثار و برکات مثبت در جامعه اسلامی دارد و این نشان بلوغ مردم در آگاهی به وضعیت هم نوعان خود می باشد که در این زمینه موفقیت های با همکاری خیّرین و سازمان های مردم نهاد کسب کرده ایم .

وی با اعلام روز سوم خرداد ماه به عنوان روز بزرگداشت نسیم مهر در جهت کمک خیّرین به خانواده زندانیان از مردم مومن استان آذربایجان غربی درخواست نمود همچنان مومن بر ارمان های خود در دفاع از ارزش ها استوار بمانند و با حضور در عرصه های دینداری واقعی با نمایش حضور خود باعث نشاط جامعه اسلامی در رفع و دفع کلیه بحران ها باشید .

در این جلسه مدیرکل زندان های استان با اشاره به ضرورت های تامین نیازهای خانواده زندانیان نیازمند به اهم اقدام خدمات اجتماعی انجمن های حمایت از زندانیان اشاره کرد و سپس مسئولین حاضر در جلسه در خصوص برگزاری جشن نسیم مهر نکته نظرات خود را ارائه نمودند .

انتهای خبر/

نگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیم نگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیمنگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیمنگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیمنگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیمنگاه والدانه به رفع مشکلات خانواده زندانیان داشته باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha