استقبال خانواده معظم شهداء از پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت(س)

در سالروز ولادت با سعادت و فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ، خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان زندان‌های زنجان میزبان پرچم متبرک حرم آن حضرت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان ،در سالروز میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(س) ، کاروان خدام آن حضرت با پرچم متبرک حرم در منزل خانواده شهید احمد جعفری از شهدای منتسب به کارکنان زندان های زنجان حاضر و از ایثار و فداکاری پدر و مادر این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آوردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان ضمن تبریک این ایام فرخنده و با سعادت گفت: حضرت معصومه(س) از جهت شخصیت فردی و کمالات روحی در بین فرزندان امام موسی بن جعفر (ع)بعد از برادرش حضرت امام رضا(ع) بالاترین رتبه را دارد.

بنیادی در این مراسم از ایثار و فداکاری خانواده شهدا قدردانی و افزود:قطعاً تکریم و تجلیل از پدران و مادران شهداء یک وظیفه اخلاقی و انسانی بوده و حضور خادمین حرم حضرت معصومه (س) و پرچم حرم آن حضرت در منزل شهداءدر راستای نشان دادن جایگاه رفیع خانواده شهیدان بوده تا این عزیزان نیز عنایات کثیر این بانوی بزرگ جهان اسلام بهره‌مند شوند.

در این مراسم سنگ نگین متبرک حرم حضرت معصومه (س) از سوی مدیرکل زندان های زنجان به پدر شهید احمد جعفری اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha