جشن «نسیم‌مهر» ویژه حمایت ازخانواده‌زندانیان در ارومیه برگزار می‌شود

در آستانه ۵خردادماه گرامیداشت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان جشن باشکوه نسیم مهر با حضور مردم و مسئولین در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، جشن بزرگ«نسیم مهر» با حضور مردم خیّر و مسئولین استان روز سوم خرداد ماه در ارومیه برگزار می شود.

با رونمایی از پوستر جشن «نسیم مهر» توسط روابط عمومی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی و اعلام برنامه های مهم مراسم ویژه حمایت از خانواده زندانیان این رویداد مهم روز سوم خرداد ماه در تالار ارتش ارومیه برگزار می گردد

مراسم جشن نسیم مهر با محوریت حمایت از تحصیل فرزندان زندانیان ، اشتغال ، انضباط و ترویج اخلاق خانوادگی و رفع مشکل مسکن مددجویان سرپرست خانوار و حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مردم خیّر و مسئولین و متولیان نهادهای حمایتی و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

این مراسم به دعوت مجیدی دادستان مرکز و مراد فتحی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی راس ساعت ۲۰/۳۰ روز چهارشنبه در خیابان شهید سلیمانی، تالار ارتش لشکر ۶۴ ارومیه برگزار می شود .

خیّرین خداجوی شهرارومیه ،مسئولین استان و متولیان سازمان های مردم نهاد مدعوین مراسم برای حمایت از برنامه های اولویت دار اجتماع محور برای رفع مشکلات خانواده زندانیان نیازمند می باشند.

دادگستری ، اداره کل زندان های استان و انجمن حمایت از زندانیان ارومیه متولی برگزاری مراسم «جشن نسیم مهر» در عصر روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه می باشند.

انتهای خبر/

جشن«نسیم‌مهر»ویژه حمایت ازخانواده‌زندانیان در ارومیه برگزار می‌شود

متن دعوت نامه مراسم جشن نسیم مهر انجمن حمایت زندانیان مرکز استان آذربایجان غربی

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ فِی السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ

سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۳۴

خیّر مکرم جناب آقای/ سرکار خانم....................

با سلام و تحیت

تویی آن گوهر پاکیزه که در عالم قدس ذکر خیر تو بود حاصل تسبیح ملک

به مدد فیض الهی همراه نسیم مهرورزانه بهار با همتی وسیع در سالروز ۵ خرداد ماه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان گردهم می آییم تا به برکت دل و دستان کریمانه و سخاوتمندانه شما خیّرین والامقام باحس همسویی و همگرایی در گشایش از گره زندگی بندگان نیازمند به وقت عسرت عملی صالح و پسندیده رضای خدا از خود به یادگار ثبت کنیم.

از حضرتعالی دعوت می گردد روز چهارشنبه به تاریخ سوم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ راس ساعت ۲۰/۳۰ در مراسم بزرگ جشن نسیم مهر ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در محل تالار الماس ( ارتش) واقع در خیابان شهید سلیمانی حضور بهم رسانید.

با امید به اینکه با توکل بر خدا در اشاعه این امر خیّر، توفیق رفیق طریق معنوی و معرفتی همه ما در دنیا و عقبی باشد.

مجیدی فتحی

دادستان و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان مدیرکل زندانها ونایب رئیس هیات مدیره

مرکز استان آذربایجان غربی انجمن حمایت زندانیان مرکز آذربایجان غربی

جشن«نسیم‌مهر»ویژه حمایت ازخانواده‌زندانیان در ارومیه برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha