روابط عمومی‌ها اقدامات ارزشمند تأمینی و تربیتی زندان‌ها را انتشار دهند

مدیرکل زندانهای استان قزوین در مراسم تجلیل از مسؤلین روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی ها خدمات و اقدامات ارزشمند تأمینی و تربیتی زندانها را انتشار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی به جایگاه روابط عمومی در نظام زندانبانی اشاره کرد و اظهارداشت: روابط عمومی بعنوان حرفه ای تخصصی، چشم بینای سازمان است و باتعامل سازنده و کارآمد و با استفاده از ابزارهای گوناگون، نقش بسیار مهمی در معرفی خدمات بخش های مختلف بویژه اصلاحی وتربیتی دارد.

مدیرکل زندانهای استان قزوین با اشاره به اینکه کار روابط عمومی صرفا تهیه خبر نیست؛ اظهارداشت:روابط عمومی ها باید اشاعه دهنده فرهنگ سازمانی واخلاق حرفه ای باشند وبا مدیریت صحیح در جهت تحقق و حفظ منافع سازمان گام بردارند.

بهرامی باتأکید بر ایجاد روابط عمومی نظام مند و برنامه ریزی شده بیان داشت : وظیفه روابط عمومی برقراری ارتباط صحیح و اصولی با مخاطبان، با اطلاع‌رسانی شفاف و روشن است. همکاران این حوزه باید با پتانسیل تخصصی خود، بتوانند انتظارات و خواسته‌های سازمانی را با بکارگیری روش و فنون درست از جمله محتوا سازی وتخصص گرایی، برآورده نمایند.

این مقام مسؤل درپایان ضمن قدردانی از زحمات مدیر وکارشناس روابط عمومی زندانهای استان، ابراز امیدواری کرد: تعامل سازنده مدیران روابط عمومی در سطح زندانها، موجب تقویت روند کیفی سازی در کلیه امور گردد.

درپایان این جلسه از مسؤلین روابط عمومی زندانهای استان با لوح تقدیر وکارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر/

روابط عمومی ها اقدامات ارزشمند تأمینی و تربیتی زندانها را انتشار دهند

روابط عمومی ها اقدامات ارزشمند تأمینی و تربیتی زندانها را انتشار دهند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha