رهایی از قصاص وآزادی یکی از مددجویان بعد از ۱۷سال از زندان مرکزی بوشهر

با پیگیری های چندین ساله انجام گرفته کارکنان زندان مرکزی بوشهر ، مراجع قضایی استان و همکاری بازیکن ارزشمند ، محبوب و مردمی سالیان نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران علی دایی رضایت احدی از محکومین به قصاص نفس در این زندان اخذ و از زندان آزاد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، زندانی امیر م که به جرم قتل عمد به قصاص نفس محکوم و مدت ۱۷ سال در زندان بوشهر تحمل حبس می نمود ، چند مرحله جهت اجرای حکم قصاص به پای چوبه دار رفت که با مهلت اولیاء دم از قصاص رها که در مرحله آخر با همکاری علی دایی و پرداخت مبلغ دیه ، رضایت قطعی و کامل اولیاء دم اخذ و از زندان آزاد گردید .

اسفندیاری ، رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر  در این خصوص گفت : یکی از اساسی ترین ارزشها و مکارم اخلاقی در زندگی اجتماعی و روابط انسانها گذشت از خطای دیگران و پذیرش عذر آنان است .

وی افزود : این ویژگی می تواند دشمنی ها را ریشه کن کند و محبت ، دوستی و اتحاد در پی داشته باشد . زیرا آدمیان در روابط اجتماعی در نعامل با یکدیگر قطعا دچار اشتباه و حتی ظلم نسبت به همنوعان می شوند ، لذا به منظور صیانت از استحکام روابط فی ما بین ، عذرخواهی ها را پذیرا باشیم .

در مراسم آزادی این مددجو که با حضور جمعی از خیرین ، کارکنان ، وکیل پرونده و ... انجام شد ، لوح یادبودی توسط رئیس زندان جهت تقدیم به علی دایی به وکیل پرونده تحویل گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha