مربیان ورزش زورخانه‌ای زندان مرکزی قزوین در دفتر دادستان مرکز استان تجلیل شدند

طی مراسمی در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، از مربیان ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، این مراسم با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل زندانها و جمعی از مسؤلین برگزار و از خدمات رئیس هیأت ورزش زورخانه ای استان و مرشد هیأت تجلیل شد.

رجبی در این مراسم اظهار داشت: ورزش زورخانه ای و پهلوانی، بعنوان مکتبی تربیتی برای آموزش ویژگیهای والای اخلاقی و تربیت معنوی ورزشکاران است.

وی افزود: در ورزش زورخانه ای وکشتی پهلوانی ، تنها تقویت و سلامت جسم مطرح نیست؛ بلکه سلامت روح و روان و تربیت مذهبی و اخلاقی نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است. این ورزش الگویی ایرانی و اسلامی برای اصلاح و تکامل رفتار انسانی است.

تجلیل ازمربیان ورزش زورخانه ای زندان مرکزی قزوین در دفتر دادستان مرکز استان

دادستان مرکز استان ضمن قدردانی از اقدامات ویژه مدیرکل زندانهای استان برای توسعه و ارتقای مؤثر فعالیتهای فرهنگی وتربیتی زندانیان، افزود: ترویج رفتار و منش پهلوانی یکی ازبهترین برنامه های حوزه فرهنگی و تربیتی در زندانهاست و بسیاری از زندانیان با شرکت در این برنامه ورزشی، تعییر یافته اند.

این مقام مسؤل ضمن تبریک روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای، با اهداء لوح تقدیر و هدیه، از زحمات و خدمات ابوالفضل خسته بند، رئیس هیأت ورزش زورخانه ای استان و حامد امینی قدردانی نمود.

تجلیل ازمربیان ورزش زورخانه ای زندان مرکزی قزوین در دفتر دادستان مرکز استان

در این مراسم مدیرکل زندانهای استان نیز گزارشی از فعالیتهای ورزشی زندانیان ارائه نمود و از خدمات جهادی رئیس هیات ورزش زورخانه ای استان و مرشد این هیأت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha