معارفه سرپرست معاونت اداری و مالی زندان‌های سیستان و بلوچستان

بهمن سرگزی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات زندان های استان  با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اداری ومالی زندان های استان معارفه و از خدمات محمدرضا آبشناس قدردانی گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان،مراسم معارفه سرپرست معاونت اداری و مالی زندان های استان با محمدحسین خسروی مدیرکل ،محمدمرادی معاون سلامت ،اصلاح و تربیت ، محمدزارعی ذیحساب اداره کل ، روسای دوایر ستادی و مراکز تامینی و تربیتی تابعه به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

خسروی در ابتدا با اشاره به بازدیدهای میدانی،گفت:هدف از بازدیدهای استانی بیان عرض خداوقت حضوری به کارکنان عنوان کرد و در ادامه افزود:در این بازدیدها از نزدیک و به صورت میدانی درجریان امورات و مشکلات قرار خواهیم گرفت و جا دارد از زحمات کارکنان در شغل پرصعویت زندانبانی در مراکز تامینی و تربیتی تشکر کنم.

مدیرکل زندان های استان با قدردانی از زحمات محمدرضا آبشناس سرپرست اسبق معاونت اداری و مالی زندان های استان،برنامه ریزی جامع در حوزه ماموریتی،توسط سرپرست جدید را در حوزه اداری و مالی همراه با همفکری،هم افزائی،هم گرائی و تلاش جهادی خواستار شد و تحقق اولویت های پنج گانه بویژه انتقال زندان ها به خارج از شهر ،هوشمندسازی ،جذب نیروی انسانی و رفاهیات همکاران در کنار دیگر شرح وظایف در سال یکهزاروچهارصدودو را سفارش نمود .

محمدمرادی معاون سلامت اصلاح و تربیت زندان های استان ضمن آرزوی توفیق خدمت برای ایشان در سنگر جدید ،به برنامه ریزی از ابتدای سال با هدف ارائه خدمات موثر و مفید در حوزه سیاست های کلان سازمان و در سطح زندان های تابعه در حوزه رسالت کاری جدید وی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: به عنوان زندانبان در هر پست و رده ای از مشاغل،مناصب باشیم تکلیف به خدمت داریم و باید در راه کسب رضایت خدا و بندگانش گام برداریم .

بهمن سرگزی با تسلیت پیشاپیش ایام شهادت امام جعفرصادق (ع)،از حُسن اعتماد مدیرکل زندان های استان ازحیث سپردن سکان سرپرستی معاون اداری و مالی تقدیر و تشکر نمود و تصریح کرد: استفاده از تجارب ارزنده دیگران ، هم افزائی با مجموعه و بهره گیری از رهنمودهای مدیرکل را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد تا در مسیر تحقق اهداف عالی سازمان به ویژه اولویت های اول و چهارم از اولویت های پنج گانه ترسیم ریاست سازمان که ارتباط مستقیم با حوزه اداری و مالی گام برداشته و جامه عمل بپوشانیم .

سرپرست جدیدمعاونت اداری و مالی زندان های استان بر استفاده از ظرفیت های بالقوه در چارچوب قوانین همراه با حمایت از تعاونی های سه گانه جهت کارکنان تاکید داشت .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha