63مددجوی زندان رجایی‌شهر در دوره‌های فنی‌و حرفه‌ای شرکت کردند

به منظور ایجاد فرصت‌های شغلی و پیشگیری از بازگشت مجدد مددجویان پس از آزادی به زندان، واحد فنی حرفه‌ای اداره فرهنگی تربیتی زندان رجایی‌شهر اقدام به برگزاری 4 رشته آموزشی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، اداره اشتغال و حرفه‌آموزی زندان رجایی‌شهر با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی و پیشگیری از بازگشت مجدد مددجویان پس از آزادی به زندان شرایط برگزاری و آموزش دوره‌های مختلف فنی حرفه‌ای را برای متقاضیان فراهم کرده‌است.

دوره‌های آموزش فنی حرفه‌ای در رشته‌های کمک بنای سفت‌کاری، سرویس نگهداری خودرو، تعمیر تلفن رومیزی و تعمیر و نگهداری خوروی گاز سوز با شرکت 63 نفر از مددجویان علاقه‌مند به کسب مهارت در حال برگزاری است.

اداره اشتغال و حرفه‌آموزی زندان از طریق بکارگیری اساتید مجرب سازمان فنی‌حرفه‌ای شهرستان کرج در طول سال با برگزاری 24 دوره آموزشی و 6 آزمون سراسری پایان دوره نقش بارزی در بهینه‌سازی اوقات فراغت مددجویان ایفا می‌نماید.

کاربردی نمودن آموزش‌ها و ارائه فنون و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و در نهایت زمینه‌سازی جهت اشتغال مددجویان از دیگر برنامه‌های اصلاحی وتربیتی واحد فرهنگی زندان رجایی‌شهر می‌باشد.

لازم به ذکر است: طی سال گذشته 57 نفر از مددجویان پس از سپری نمودن دوره‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون‌های تئوری وعملی موفق به دریافت گواهینامه فنی حرفه‌ای بدون ذکر نام زندان شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha