پیشگیری و کاهش تکرار جرم با افزایش آگاهی‌های عمومی

مدیرکل زندان‌های گلستان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان بر تولید برنامه های مشترک با هدف آگاهی بخشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، به منظور ارتقاء سطح همکاری های مشترک، نشستی با حضور غلامرضا سرلک مدیرکل زندان‌ها و شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای استان به همراه معاون و رییس مالی پشتیبانی اداره کل زندان‌ها برگزار شد.

پیشگیری و کاهش تکرار جرم با افزایش آگاهی‌های عمومی

در این نشست مدیرکل زندان‌های استان ضمن تشکر از همکاری های صدا و سیما، نقش این رسانه را در اطلاع رسانی، آموزش و کاهش مشکلات اجتماعی بسیار مهم دانست و برتوسعه همکاری ها و تولید برنامه های مشترک تأکید کرد.

سرلک در ادامه گفت: رسانه ملی با ابزارهای مناسب و مخاطبان عمده ای که در اختیار دارد نقش بی بدیل و مؤثری در حوزه اشتغال و حرفه آموزی و آگاهی بخشی به مددجویان و خانواده های آنان داشته و بازوی توانمندی برای اطلاع رسانی و پیشگیری و کاهش تکرار جرم است.

وی همچنین از مدیرکل صدا و سیما جهت بازدید از فعالیت فعالیت های اصلاحی ، فرهنگی و تربیتی و رسانه ای زندانها دعوت به عمل آورد.

شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای استان با اعلام آمادگی صدا و سیما برای ساخت برنامه های مشترک، گفت: سازمان زندان‌ها می تواند با معرفی موضوعات مورد نظر به صدا و سیما، ما را در ساخت برنامه های اثرگذار و پیشگیرانه، به منظور کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی یاری دهد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha