با رفتار در چارچوب قانون برای خود و جامعه فردی مفید خواهید بود

مدیرکل زندان های همدان در فضایی صمیمانه با مددجویان کانون اصلاح و تربیت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مدیرکل زندان های استان با حضور در کانون اصلاح و تربیت از بخش های مختلف این مرکز بازدید شد.
مدیر کل زندان های استان همدان در این بازدید به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت و از نزدیک در جریان فعالیت های روزمره و برنامه های اصلاحی و تربیتی مددجویان قرار گرفت.
در این بازدید ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان در ابتدای ورود به این مرکز به خوابگاه مددجویان رفت و در فضایی صمیمانه به گفتگو با آنها پرداخت.
ذوالفعلی نژاد در جمع مددجویان گفت: دلیل حضور شما در این مکان، عدم پایبندی به قوانین و مقررات است. رفتار در چارچوب قانون و احترام به هنجارهای اجتماعی مسیری است که شما را به سمت موفقیت هدایت می کند. تلاش برای یافتن شغل مناسب و کسب درآمد حلال و احترام به قواعد جامعه از شما انسانی موجه و محترم می سازد، که علاوه بر خود می توانید برای جامعه هم مفید و موثر باشید.
ذوالفعلی نژاد در ادامه ضمن شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر از فعالیت های روزمره مددجویان در کانون اصلاح و تربیت جویا شد که حضور در کلاس های قرآنی، مطالعه کتاب و فعالیت های فرهنگی، آموزش مهارت های کنترل خشم و دوره های روان شناسی، انجام فعالیت های ورزشی و اشتغال به کار نشسته از اهم فعالیت های عنوان شده توسط مددجویان بود.
مدیرکل زندان های استان در پایان از اقدامات اصلاحی و تربیتی مددجویان ابراز خرسندی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha