مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد تعاون زندانیان بازداشتگاه اوین برگزار شد

رئیس بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: با توجه به وسعت و جمعیت کیفری استان تهران، اقدامات ارزشمندی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به ویژه در بخش تولید مصنوعات چوبی، فلزی، چرم و مونتاژ انجام شده تا مددجویان ضمن فراگیری حرفه مورد علاقه خود، طی ایام حبس درآمدی جهت امرار معاش خانواده‌هایشان کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، رییس بنیاد تعاون این استان گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به ویژه در بخش تولید مصنوعات چوبی، فلزی، چرم و مونتاژ انجام شده است.

تقی زاده که در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد تعاون زندانیان بازداشتگاه اوین سخن می‌گفت، ادامه داد: با توجه به وسعت و جمعیت کیفری استان تهران، تلاشهای زیادی صورت گرفته تا مددجویان ضمن فراگیری حرفه مورد علاقه خود، طی ایام حبس درآمدی جهت امرار معاش خانواده‌هایشان کسب کنند.

در ادامه فرزادی مدیر بازداشتگاه اوین نیز ضمن خیرمقدم و ارج نهادن به اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی مدیریت سابق بنیاد تعاون زندانیان بازداشتگاه اوین، بر لزوم تعاملات بیشتر بین دست‌اندرکاران و زمینه سازان اشتغال در داخل و خارج از زندان‌های سطح استان، اشتغال را جزء ضروری‌ترین مباحث در زمینه زندانبانی و ایجاد روحیه قانون‌مداری در میان مددجویان دانست.

همچنین در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از بیات مدیریت سابق بنیاد تعاون زندانیان بازداشتگاه اوین تقدیر به‌عمل آمده، جمالی با ارائه برنامه‌های مدیریتی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به عنوان مدیر عامل بنیاد تعاون بازداشتگاه اوین معرفی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha