کد خبر: 8062
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۴
حوزه هنری به کمک زندان‌های قم آمد

توسعه فعالیت های آموزشی در رشته های مختلف هنری ویژه زندانیان و خانواده آنها از مباحث مطروحه در بازدید رئیس حوزه هنری از زندانهای قم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، علی اصغر رنجبر مدیر کل زندانهای استان در دیدار با سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم گفت: ظرفیت بالای هنر، کمک بسزایی به امر اصلاح و تربیت زندانیان می کند چرا که هر آنچه رنگ و بوی هنر به خود گیرد ماندگار و موثر خواهد بود و ذوق و اشتیاق زندانیان به کارهای هنری، نشان از تاثیر هنر بر تغییر و تحول روحیه آنان دارد.

وی همچنین گفت: گروه های هنری زندانیان قم در جشنواره های سازمان زندانهای کشور موفق به کسب نتایج مطلوبی شده اند لکن ضرورت ایجاب می کند نهادهای متولی هنر در استان به ویژه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به کمک زندانها در امر آموزش و تولید آثار هنری منتج به توانمندی زندانیان بیایند.

حوزه هنری به کمک زندانهای قم آمد

سید مهدی حسینی نیز که به همراه مسئولین بخش های مختلف هنری حوزه به زندان قم آمده بودند از اعلام آمادگی حوزه هنری در آموزش و تولید آثار هنری زندانیان در بخش های نمایش، تجسمی ، فیلم، نقاشی و خطاطی خبر داد و گفت: در دوره جدید مدیریت حوزه هنری، آنچه که در توان باشد در جهت همکاری با زندانهای قم بکار گرفته خواهد شد.

در ادامه مهمانان حوزه هنری از اجرای نمایش زندانیان، کتابخانه ، آثار هنری زندانیان و همچنین صدا و سیمای زندان قم و فعالیت های هنری کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha