تبیین اولویت‌های پنجگانه سازمانی در جلسه شورای اداری زندان‌های همدان

جلسه شورای اداری زندان های همدان با هدف بررسی عملکرد واحدهای مختلف و تبیین اولویت های پنجگانه ابلاغی ریاست سازمان زندان‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل، معاون اداری مالی، مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان ها در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های همدان به تشریح و تبیین اولویت‌ها پرداخت و بر استفاده از ظرفیت های موجود در راستای پیاده سازی مدیریت مشارکتی و بهره مندی از خرد جمعی کارکنان تاکید کرد.
در ادامه مدیرکل زندان‌های همدان با تاکید بر مسئله اشتغال زندانیان گفت: اولویت های سال گذشته بخصوص مسئله اشتغال زندانیان که اولویت مورد تاکید ریاست محترم سازمان در سال گذشته بوده است همچنان به قوت خود باقی هستند.
ذوالفعلی‌نژاد افزود: اشتغال زندانیان از موضوعاتی است که می تواند در زمان حبس، افکار و رفتار مجرمانه زندانیان را کاهش داده و پس از آزادی نگرش آنها نسبت به کسب درآمد و زندگی آبرومندانه را تغییر دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش و کارکرد برنامه های اصلاحی و فعالیت های فرهنگی بر تغییر رفتار زندانیان اشاره کرد و افزود: برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در زندان به حدی مهم هستند که مشارکت و حضور زندانیان در این برنامه ها می تواند منجر به افزایش امنیت و آرامش در زندان ها شود.
در ادامه این جلسه روسای زندانها و مسئولان واحدهای مختلف، گزارشی از عملکردشان در سال جاری ارائه کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha