مدیرکل زندان‌های سیستان‌وبلوچستان از کارخانه شرکت ایران کولا شهرستان ایرانشهر بازدید کرد

در راستای اولویت سازمانی و با هدف تحقق ایجاد اشتغال پایدارجهت مددجویان، مدیرکل زندانهای استان به اتفاق رئیس اداره بازرسی زندان ها،احمدی دادستان ایرانشهر،احسان مرادی رئیس اداره صنعت و معدن این شهرستان و ذوقی سرپرست زندان در کارخانه تولید نوشابه و آب آشامیدنی شرکت ایران کولا واقع در شهرک صنعتی ایرانشهر حضور یافت. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان وبلوچستان،محمدی مدیرعامل شرکت ایران کولا به اتفاق تاجداری مدیر تولید این شرکت به ارائه گزارش مختصری از محصولات تولیدی این کارخانه و همچنین ظرفیت های بازار کار و میزان تولید روزانه کارخانه جهت هیئت بازدید کننده پرداختند و ضمن تبادل نظر و گفتگو با یکدیگر پیرامون بکارگیری نیروی کار از مجموعه زندان باز به توافق رسیدند .

خسروی در این بازدید گفت: انتظار می رود ادارات ، بخش خصوصی وخیّرین این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال مددجویان همراهی داشته باشند زیرا که عامل بیشتر بزه کاری در سطح اجتماع نداشتن کار است و با استفاده از ظرفیت های شهرستان ها وتدبیرگام موثری در جهت کاهش آسیب های اجتماع برداشته شود .

دادستان ایرانشهر با اعلام آمادگی مجموعه قضائی را درجهت فراهم نمودن شرایط و تسهیلات قضایی برای اعزام مددجویان رای باز،گفت: فردی که از ندامتگاه آزاد شود نیاز به کار و حمایت جهت اشتغال پایدار دارد و صنایع تولیدی و صنعتی هر شهر بستر مناسبی جهت جذب نیروی کار را دارند که امیدورایم سرمایه گذاران در این امرخداپسندانه مشارکت کنند .

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha