امنیت در زندان‌ها در گرو توسعه فعالیت‌های فرهنگی است

معاون سلامت و اصلاح و تربیت اقدامات فرهنگی و تربیتی در زندانها را در رأس فعالیت های اصلاحی و تربیتی زندانیان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان، جلسه فرهنگی تربیتی با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندانهای استان، مدیرزندان، مسئول قرارگاه اجتماعی و جمعی از کارکنان در سالن جلسات زندان گنبد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سیدطالب فهیم علوی با بیان اینکه امنیت در زندانها در گرو توسعه فعالیت های فرهنگی است، گفت: هرچقدر اقدامات فرهنگی تربیتی در زندانها تقویت شود تخلفات کاهش یافته و آسایش و آرامش بیشتری در زندان حکم فرما خواهد شد.

معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندانهای استان افزود: اشتغال زندانیان در رأس برنامه های اصلاحی و تربیتی قرار دارد که اقدامات فرهنگی و مددکاری باید در جهت تقویت و توسعه آن برنامه ریزی شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای اولویت های ابلاغی ریاست سازمان زندانها وتأکیدات مدیرکل استان، اظهارداشت: با تجزیه و تحلیل و ترسیم اهداف فرهنگی و همچین بررسی علمی با شناسایی توانمندی ها و قابلیت های فردی زندانیان برای هرشاخص برنامه ریزی شود.

علوی ضمن تشکر از همکاران عرصه اصلاح و تربیت بر اجرای کاهش جمعیت کیفری زندانها از طریق تقویت و بهره گیری از ظرفیت های قانونی و تأسیسات نوین تأکید و ارتقای سطح انگیزه و بهره وری نیروی انسانی با رویکرد ساختار کارامد ، آموزش پویا و توسعه رفاهیات را از اهم موضوعات عنوان داشت.

انتهای خبر/

جلسه فرهنگی، تربیتی زندان گنبد/حجت الاسلام علوی:امنیت در زندان‌ها در گرو توسعه فعالیت های فرهنگی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha