تقدیر مدیرکل زندان‌های همدان از مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان

مدیرکل زندان های استان همدان از عملکرد مدیرعامل بنیاد تعاون قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در جلسه شورای اداری که با هدف بررسی عملکرد واحدهای مختلف در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل برگزار شد از عملکرد محمدجواد کاظمیان مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان همدان تقدیر شد.

در این جلسه که با حضور مدیرکل، معاون اداری مالی، روسای ستادی و روسای زندان های تابعه برگزار شد ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان از کاظمیان مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان به دلیل تحول در حوزه اشتغال و تجهیز کارگاه های داخل و بیرون از فضای زندان قدردانی کرد.

در این مراسم ذوالفعلی نژاد از اشتغال زندانیان بعنوان یک راهکار اساسی مقابله با بازگشت زندانیان یاد کرد و گفت: در صورتیکه زندانی حرفه ای بیاموزد و بتواند از این طریق معیشت خود و خانواده اش را تامین کند، احتمال خطا و ارتکاب مجدد به جرم در او کاهش می یابد.

مدیرکل زندان های همدان در ادامه تصریح کرد: اشتغال زندانیان به همین کارگاه های داخل زندان و زمان حبس محدود نمی شود. نظارت، سرکشی و حمایت های مادی و معنوی ما از زندانیانی که در فضای بیرون از زندان به کسب و کاری مشغول هستند موجب افزایش انگیزه در آنها می شود.

وی در ادامه از عملکرد محمدجواد کاظمیان در سمت مدیرعاملی بنیاد تعاون زندانیان استان همدان بدلیل تحول و شکوفایی در حوزه اشتغال ابراز خرسندی کرد و با اهداء لوح تقدیر از اقدامات صورت گرفته در تجهیز، تکمیل و راه اندازی کارگاه های مختلف داخل و بیرون زندان و افزایش چشمگیر زندانیان اشتغالی در زندان های استان قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha