بازگشت ۶۰  زندانی به آغوش گرم خانواده در قزوین

در مراسمی با حضور امام جمعه موقت تهران، مدیرکل زندانهای استان قزوین، دادستان مرکز استان و جمعی از مسئولین قضایی قزوین ۶۰ نفر از زندانیان استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی ‌فرد در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان که در حسینیه زندان مرکزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: از تمامی خیرین، کارآفرینان و صاحبان صنایع استان درخواست می کنیم تا در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و کاهش جمعیت کیفری، در زمینه اشتغال زندانیان و خانواده های آنان با مجموعه دستگاه قضایی استان همکاری داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از مجموعه خدمات فرهنگی و تربیتی زندانهای استان گفت: در بازدید از زندان قزوین نام زندان را دیدم ولی زندان ندیدم.زندان قزوین هیچ شباهتی به زندان و ذهنیت افراد از زندان ندارد، بلکه یک موسسه آموزشی و یک کارگاه خودسازی است.

بازگشت ۶۰  زندانی به آغوش گرم خانواده در قزوین

همچنین در ادامه این بازدید ها که با همراهی دادستان قزوین صورت گرفت، امام جمعه موقت تهران از محوطه زندان، فضای فرهنگی، ورزشی، کلاس های مهارتی و آموزشی و کارگاه اشتغال زایی زندان مرکزی قزوین بازدید کرد.

گفتنی است: در جریان این بازدید ۶۰ نفر از زندانیان دارای محکومیت های مالی و جرائم غیرعمد با کمک خیرین و مساعدت مسئولین قضایی استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

انتهای خبر/

بازگشت ۶۰  زندانی به آغوش گرم خانواده در قزوینبازگشت ۶۰  زندانی به آغوش گرم خانواده در قزوینبازگشت ۶۰  زندانی به آغوش گرم خانواده در قزوین

بازگشت ۶۰  زندانی به آغوش گرم خانواده در قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha