هم‌نشینی یک روزه مسئولین استان ایلام با زندانیان
زندان دره شهر

مدیرکل زندان های استان ایلام و جمعی از روسای ستادی در بازدیدی یک روزه به بررسی فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان دره شهر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، در ادامه بازدیدهای میدانی از زندان های استان این بار نوبت به زندان دره شهر رسید و مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام با زندانیان دیداری چهره به چهره داشت. وی به همراه جمعی از روسای ستادی به بررسی مشکلات زندان و نحوه اجرای فعالیت های بازپرورانه پرداختند و در نشستی با مسئولین زندان دره شهر، راهکارهای تحقق هرچه بهتر اهداف سازمانی ارائه شد.

احسانی در ادامه گفت: مهمترین هدف از بازدیدهای میدانی و مستمر از زندان ها، کاهش بار روانی زندانیان است. وی افزود: زمانی که زندانیان مشکلات خود را با مسئولین درمیان می گذارند به آرامشی نسبی رسیده و پیگیری های بعدی و حل مشکلات وی در کاهش آسیب ها و ثبات نظم در زندان نقش بسزایی دارد.

احسانی به اولویت های سازمانی و اهمیت اجرای خط مشی سازمانی تأکید کرد و گفت: اشتغال زندانیان و برنامه ریزی برای توسعه آن در سطح زندان ها مورد توجه است و اقدامات مناسبی در این راستا شکل گرفته که نیازمند استمرار و پیگیری مجدانه است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha