اجرای تیم منتخب برنامه «عصر جدید» در گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای زندان مرکزی یزد

آیین گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای با حضور مدیر کل زندان‌های استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و جمعی از مسئولین قضایی و اداره کل زندان‌های استان و پیشکسوتان و اعضای هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان یزد در زورخانه پوریای ولی زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، رضا مقبلی، در این آیین با اشاره به ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای گفت: مهمترین معیار ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، گذشت، جوانمردی و پایبندی به اعتقادات است.

وی افزود: باید روز به‌ روز شاهد اشاعه فرهنگ پهلوانی که برگرفته از منش امام علی (ع) است در بین آحاد جامعه و نیز مددجویان در زندانها باشیم زیرا ورزش باستانی نماد مروت و جوانمردی است.

مدیر کل زندان‌ها همچنین اظهار داشت: در ورزش زورخانه ای توجه به ارزش‌ها و احترام به بزرگان و ادب و انسان‌دوستی به‌خوبی مشاهده می‌شود.

در این مراسم احمد جعفرپور از پیشکسوتان و رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان یزد گفت: با گسترش و ترویج ورزش پهلوانی ورزشکاران با شخصیت و منش امام علی (ع) آشنا شده و ولایت مداری را سرلوحه کار خود قرار خواهند داد.

شایان ذکر است در ابتداء این مراسم حمید استادیان، سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی گزارشی از فعالیت‌های مددجویان در حوزه ورزش ارائه نمود.

گفتنی است در این مراسم که به میزبانی زورخانه پوریای ولی زندان مرکزی یزد بود تیم منتخب زورخانه ای رحیم هدایت شهرستان بافق که سابقاً اجرای موفقی در برنامه تلویزیونی "عصر جدید" نیز داشتند به اجرای برنامه پرداختند و در پایان این مراسم از فعالین و حامیان ورزش در زندان مرکزی تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha