افتتاح خط تولید پریفرم کارخانه آب بردسیر توسط رئیس سازمان زندان‌ها

خط تولید پریفرم کارخانه آب آشامیدنی «مشیز» با سرمایه‌گذاری انجمن حمایت زندانیان استان کرمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها و رئیس کل دادگستری استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، آئین افتتاح خط تولید پریفرم کارخانه آب آشامیدنی «مشیز» واقع در شهرستان بردسیر در جریان برنامه‌های سفر دکتر غلامعلی محمدی به استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه زمینه اشتغال برای زندانیان و همچنین معیشت خانواده آنان را فراهم ساخته و روزانه 50 هزار بطری آب آشامیدنی تولید می‌کند.

افتتاح خط تولید پریفرم کارخانه آب بردسیر توسط رئیس سازمان زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها پس از افتتاح این خط تولید توضیح داد: ما در حوزه زندانبانی علاوه بر توجه به مسائل مربوط به زندانیان مثل اشتغال آنان، توجه به خانواده آنان را نیز مدنظر داریم که در راستای حمایت‌های مادی و معنوی 232 انجمن حمایت زندانیان در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

وی افزود: امروز در شهرستان بردسیر شاهد افتتاح خط تولید پریفرم کارخانه آب آشامیدنی هستیم. تمام کسانی که در خط تولید این کارخانه مشغول کار هستند، از مددجویانی هستند که شرایط اشتغال در خارج از زندان را دارند و در این مرکز مشغول کار شده‌اند.

شایان ذکر است در این مراسم، رئیس کل دادگستری استان کرمان و مقامات قضایی شهرستان بهمراه جمعی از مدیران سازمان زندان‌ها دکترمحمدی را همراهی کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha