اعطای «شال پهلوانی» به مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی

در آیین اختتامیه مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانهای خراسان شمالی که در محل گود باستانی زندان مرکزی بجنورد برگزار شد، از عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندانهای استان به جهت مروج فرهنگ پهلوانی تجلیل و شال پهلوانی به وی اعطاء گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، در اختتامیه مسابقات کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای زندانهای خراسان شمالی و در هفته گرامیداشت این میراث معنوی ایرانیان که با همکاری هیئت ورزش‌های باستانی استان در زندان مرکزی بجنورد برگزار گردید، شال پهلوانی توسط پیشکسوتان و مسئولین این رشته ورزشی به عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندانهای استان به جهت مروج فرهنگ پهلوانی اعطاء گردید.

اعطای (( شال پهلوانی )) به مدیر کل زندانهای استان خراسان شمالی

قاسم مهرنیا پیشکسوت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی در این آیین در سخنانی: ضمن تشکر از همه افرادی که برای ترویج ورزش زورخانه‌ای به ‌عنوان یک ورزش ایرانی تلاش می‌کنند، به تمام پهلوانان، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای حاضر در این آیین، خداقوت گفت.

مهرنیا در ادامه از گسترش و ترویج ورزش باستانی و پهلوانی در زندانهای خراسان شمالی تقدیر، و گذشت، ایثار، افتادگی و دستگیری را لازمه مرام پهلوانی دانست و اظهار داشت: خرسندم که امروزه در فرایند اصلاح و تربیت و باز اجتماعی نمودن زندانیان به مقوله گسترش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای توجه ویژه شده است.

عبدالرحیم گرجی مدیرکل زندانهای استان نیز در سخنانی: ضمن تشکر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات، نگاه شهروند مدارانه و تلاش در راستای بازگشت‌ سعادتمندانه زندانیان به جامعه و حمایت معنوی و مادی از خانواده آنان را از جمله مولفه‌های زندانبانی اسلامی دانست و خاطر نشان ساخت: در انجام این فرایند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر از هیئت ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان با مجموعه زندانها، برگزاری جشن گلریزان مرکز استان در گود زورخانه و کمک خوب خیرین و نیکوکاران را در جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نتیجه این همکاری‌ها و تعامل دانست.

اعطای (( شال پهلوانی )) به مدیر کل زندانهای استان خراسان شمالی

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی ضمن تاکید بر گسترش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در زندانها گفت: در راستای ترویج این ورزش ملی و زیبا، از هرگونه حمایتی که در توان ما باشد، دریغ نخواهیم کرد.

در آیین اختتامیه مسابقات استانی کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای که با مشارکت ۴۵ زندانی برگزار گردید از نفرات برتر تجلیل و همچنین مجوز شرکت در مسابقات ورزش‌های کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای زندانیان کشور را که در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد دریافت نمودند.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha