همواره از بازرسی‌های تخصصی عملکرد اجرایی، برای راهنمایی و اصلاح امور استقبال می‌کنیم

جلسه ارزیابی عملکرد زندان های زنجان با حضور اعضای تیم بازرسی سازمان زندان‌ها و کارکنان زندان های زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان ضمن قدردانی از تلاش‌های چند روزه تیم بازرسی سازمان زندان ها در بازدید از واحدهای ستادی و زندان های تابعه استان زنجان گفت: بررسی تخصصی عملکرد حوزه های مختلف و ارزیابی میزان تحقق اولویت ها و اهداف سازمان زندانها در زندانهای زنجان ،دستاورد بسیار مهم و چراغ روشن در مسیر حرکت و سرعت بخشیدن به برنامه های آینده است که این امر با تلاش های چندین روزه بازرسی سازمان زندان ها به دست آمده است.

بنیادی افزود :علیرغم اینکه اعتماد به عنوان ابزار موفقیت در مدیریت به حساب می‌آید ،اما نظارت به عنوان بخش جدایی ناپذیر در بوروکراسی اداری هر سازمان واجب بوده تا با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌های موجود ،دستاوردها و تلاش های شبانه روزی همکاران در مسیر درست هدایت گردد.

در ادامه این جلسه عبادی معاون مدیرکل بازرسی، ارزیابی و پاسخگویی به شکایات سازمان زندان های کشور ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل و کارکنان زندان های زنجان در همراهی تیم بازرسی سازمان بیان کرد: در پنج روز گذشته با ۱۰۰ ساعت کار شبانه روزی ۱۲ حوزه را در زندان‌های زنجان و ستاد اداره کل مورد ارزیابی تخصصی قرار دادیم که بحمدا.. آنچه در این میان قابل ذکر است پیشرفت و بهبود وضعیت زندان های زنجان در چند سال گذشته است.

عبادی اظهار کرد:مبنای کار بازرسی اجرای دقیق آیین نامه سازمان زندان ها بوده و بعضا بیان نقاط ضعف به منزله دیده نشدن نقاط قوت و زحمات طاقت فرسای کارکنان زندان ها نخواهد بود.عبادی در پایان خاطرنشان کرد: انتقال تجربیات بزرگترین دستاورد بازرسی از زندان های کشور است و قطعاً در این بازدید نیز دستاوردهای موفق زندان های زنجان به سایر استان‌های کشور انتقال پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha