دیدار چهره به چهره رئیس دادگستری ملایر با زندانیان این شهرستان

سعید احمدی فر رئیس دادگستری شهرستان ملایر به همراه قضات تمامی شعب در راستای رسیدگی به درخواست های زندانیان و اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی ضمن عرض حضوری با زندانیان به پرونده ها و درخواست های قضایی زندانیان ملایری رسیدگی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های همدان، این بازدید که بصورت میز خدمت و استقرار رئیس شعب در سالن و راهروی اصلی زندان ملایر برنامه ریزی شده بود قضات شعبات مختلف علاوه بر استماع مسائل و مشکلات قضایی زندانیان، ضمن ارائه مشاوره قضائی و اخذ درخواست ها، برای پیگیری مسائل مطرح شده و مرتفع شدن مشکلات آنان راهکارهای قضایی  ارائه کردند.

در این رابطه نیز محمد بیات رئیس زندان ملایر ضمن تشکر از حضور رئیس دادگستری و سایر قضات، انجام این گونه  گفتگوهای چهره به چهره با مددجویان را موجب دلگرمی مجموعه اداری و قضائی زندان دانست و خروجی مثبت آن را تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و تزریق امید  به زندانیان ارزیابی کرد.

بیات همچنین تصریح کرد: از جمله دغدغه بزرگ زندانیان، عموماًرفع موانع و مشکلات قضایی‌ می باشد که این گونه بازدیدها و  دیدارهای قضایی که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است ، ضمن ایجاد آرامش محیطی، در کاهش آلام روحی و روانی زندانیان بسیار موثر و مفید خواهد بود.

انتهای خبر/                                                                                      

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha