فعالیت در زمینه اشتغال برای خودکفایی خانواده زندانیان‌ در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل زندانهای استان قزوین در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان از آغاز فعالیت این انجمن در زمینه اشتغال و خودکفایی خانواده زندانیان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان قزوین اظهار داشت:توجه ویژه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، در راستای اشتغال و خودکفایی آنها، ضروری است و در دستور کار ویژه انجمن‌حمایت زندانیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان ضروری است؛ بیان داشت: حمایت و دستگیری از خانواده زندانیان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در جامعه است. با حمایت‌های مادی و معنوی از این قشر آسیب‌پذیر جامعه، به پیشگیری از وقوع بزه و جرم کمک کرده‌ایم.

بهرامی در ادامه اذعان داشت: از ابتدای سالجاری مرکز مشاوره و معاضدت حقوقی انجمن حمایت زندانیان قزوین راه اندازی گردیده و با استقبال بینظیر خانواده زندانیان روبرو هستیم.

این مقام مسول در پایان متذکر شد: ارائه خدمات حمایتی و اشتغالزایی برای خودکفایی خانواده زندانیان، نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد. از اینرو توسعه و تقویت اینگونه خدمات به خانواده زندانیان ضروری است و نیازمند حمایت همه ارگانها و نهادهای اجتماعی و مردمی می باشیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha