افتتاح کارگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای و اشتغال در زندان سیرجان با حضور معاون سازمان زندان‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‌ها، در مراسم افتتاح مجتمع خوابگاهی و کارگاه حرفه‌آموزی و اشتغال‌ زندان سیرجان، گفت: رویکرد و اولویت سازمان زندان‌ها، مولدسازی اموال مازاد و تکمیل تمامی طرح‌های نیمه تمام در سطح کشور است که می‌تواند بسیاری از حوزه‌های تعمیر، تجهیز و تأمین امکانات در طرح‌های نیمه‌تمام را شامل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مجتمع خوابگاهی و کارگاه های فنی و حرفه‌ای و اشتغال‌ زندان سیرجان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندان‌ها، فرمانده یگان حفاظت، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل روابط عمومی سازمان زندان‌ها و دیگر مسئولین اجرایی و قضایی، افتتاح شد.

دکتر ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها، در آیین این افتتاح‌ها، گفت: امروز یک فضای بسیار مفید و موثری با زیربنای یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در ندامتگاه سیرجان به بهره‌برداری رسید. وی افزود: فضای کارگاهی در ۳ بخش خاتم‌کاری، سنگتراشی و حرفه‌آموزی با ظرفیت ۸۰ نفر، فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‌ زندان‌ها، ضمن اشاره به افزایش میزان فضای خوابگاهی زندان سیرجان، گفت: سرانه فضای زندان سیرجان به استاندارد لازم رسید که این موضوع می‌تواند آثار مثبتی در عرصه تربیتی، اشتغال و توانمندسازی زندانیان داشته باشد.

دکتر ابراهیمی افزود: رویکرد و اولویت سازمان زندان‌ها، مولدسازی اموال مازاد و تکمیل تمامی طرح‌های نیمه تمام در سطح کشور است که می‌تواند بسیاری از حوزه‌های تعمیر، تجهیز و تأمین امکانات در طرح‌های نیمه‌تمام را شامل شود.

اولویت سازمان زندان‌ها، مولدسازی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

وی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان سیرجان نظیر کتابخانه، دارالقرآن، گودزورخانه، کارگاه اشتغال، آشپزخانه و دیدار با زندانیان، گفت: از مهمترین اولویت‌های سازمان زندان‌ها، توانمندسازی، اشتغال و بازاجتماعی کردن زندانیان است که در این راستا، ارتقاء سطح سرانه خوابگاهی زندانیان، امری ضروری است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زندان سیرجان، افزود: این اقدامات ارزنده نتیجه همدلی و مدیریت عالی مسئولین این زندان است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha