دیدار رییس زندان چابهار با فرماندار این شهرستان

 ملک جمشیدی رییس زندان به اتفاق هیات همراه با سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار دیدار وگفتگو کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان سیستان و بلوچستان،ملک جمشیدی ریاست زندان با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت زندان و همچنین وضعیت زندان از فرماندار ویژه شهرستان چابهار دعوت به عمل آورد تا از مجموعه زندان بازدید و در دیدار از منازل خانواده های زندانیان همراهی کنند .
     وی در ادامه با توجه به پتانسیل وظرفیت زندان خواستار سرمایه گذاری شرکتها در راستای اشتغال و حرفه آموزی در زندان را مطرح نمود.
     سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان  با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) از اهتمام جدی در مجموعه زندان تشکر و قدرانی کرد و  اظهار داشت :نقش برنامه های فرهنگی و اشتغال در زندان از اهمیت بسیاری برخوردار است و برحمایت از خانواده های زندانیان تاکید کرد و افزود: اگر بخواهیم خدمت وعبادت را سرلوحه کارخود قرار دهیم وهمواره به کلام عبادت که به جز خدمت به خلق نیست عمل کنیم باید اولویت خدمت را به قشر آسیب دیده جامعه اختصاص دهیم.
   وی درپایان قول مساعد در زمینه های اشتغال ، اعزام گروههای جهادی ، شروع سرمایه گذاری و اعطای خانه های سازمانی به مجموعه زندان و اعتبارات شهرستانی را داد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha