«حوزه قضایی سرعین» پیشرو در اجرای برنامه‌های حمایتی و کاهش جمعیت کیفری

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل با حضور در حوزه قضایی شهرستان سرعین از رییس این مجموعه به جهت اقدامات شاخص در حوزه حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان و تحقق اهداف کاهش جمعیت کیفری تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در سال گذشته به همت و تلاش مسوولین قضایی سرعین و مشارکت مردم نیک‌اندیش این شهرستان، بیشترین میزان کمک‌های مردمی در جشن‌های گلریزان متعلق به شهرستان مذکور بوده و مجموعه قضایی سرعین در تحقق اهداف مشترک حوزه قضا و سازمان زندان‌ها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان، اقدامات ارزشمند و گام‌های موثری را برداشته است.

امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل، پیشگام بودن حوزه قضایی سرعین در شاخص‌های تعیین شده و تعامل مفید و موثر با مجموعه زندان‌های استان را قابل تحسین دانست و با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های رییس حوزه قضایی این شهرستان قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای رییس کل دادگستری استان و مدیرکل زندان‌ها رسیده، آمده است: برادر بزرگوار جناب آقای رحیمی نسب، رییس محترم حوزه قضایی شهرستان سرعین؛ پشتکار و همت والای شما در زمینه کاهش جمعیت کیفری در زندان ها ، ساماندهی امور زندانیان آن شهرستان، اولویت بخشیدن به برنامه‌های حمایتی و اشتغال زندانیان و خانواده آنان، بازدیدهای مستمر و هدفمند از زندان به منظور رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان، نتایج و بهره‌های ارزنده ای در سال ۱۴۰۱برای مجموعه زندان‌های این استان به همراه آورد و ما را بر آن داشت تا با اهدای این لوح مراتب سپاس و قدردانی خود را محضر آن بزرگوار تقدیم نماییم.

«حوزه قضایی سرعین»پیشرو در اجرای برنامه‌های حمایتی و کاهش جمعیت کیفری

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha