آیین تکریم و معارفه ذیحساب زندان‌های خوزستان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه ذیحساب اداره کل زندان های استان خوزستان با حضور روشان مدیرکل زندان ها ،احمدی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان ،موسوی رئیس خزانه معین استان و جمعی از کارکنان مالی اداره کل زندان های خوزستان درسالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای خوزستان ، روشان مدیرکل زندان‌های استان در مراسم تکریم و معارفه ذیحسابان سابق و جدید اداره‌کل زندان‌های خوزستان اظهار داشت: تمام فعالیت‌های صورت گرفته در امر زندانبانی و پیشرفت در امورات فرهنگی، تربیتی و عمرانی در زندان‌ها مرهون تعامل با سایر دستگاه‌ها با زندان‌های خوزستان است.

روشان با بیان اینکه زیر ساخت های فیزیکی و سرانه های نگهداری زندانیان در خوزستان از سایر استانها پایین تر است،تصریح کرد: استاندارد سازی فضا ها و زمینه سازی برای بازپروی زندانیان نیازمند حمایت بیش از پیش دستگاه های اجرایی و خدمات رسان است.

احمدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان نیز در این جلسه با بیان اینکه در جهت تامین امنیت استان و همچنین رعایت حقوق شهروندی زندانیان در کنار مدیرکل زندانهای استان خواهیم بود افزود : با تعامل صورت گرفته در سال گذشته اعتبارات پبش بینی شده برای زندانها بصورت صد درصدی محقق شده است.

در پایان این نشست ضمن تجلیل از خدمات دو ساله فرزاد جنتی ذیحساب پیشین احمدیان به عنوان ذیحساب جدید زندانهای خوزستان معرفی و مشغول بکار شد

انتهای خبر/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha