معاونین و کارشناسان کمیسیون عفو قوه قضاییه پیام‌آور امید هستند

علی استادی در بازدید از زندان نور حضور کارشناسان و معاونین کمیسیون عفو قوه قضاییه در استان مازندران را پیام آور امید و زندگی برای اقشار آسیب دیده اجتماعی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان های استان با هدف رسیدگی به امورات زندانیان از اداره زندان شهرستان نور بازدید کرد.

استادی در حاشیه بازدید از زندان نور علاوه برگفتگوی چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی به مشکلات احتمالی آنان، بر رصد روزانه وضعیت زندانیان تأکید و دستورات لازم را در راستای مرتفع شدن مشکلات آنان صادر کرد.

وی افزود: با اجرای بخشنامه اخیر قوه قضاییه و استقرار کارشناسان کمیسیون عفو در استان شاهد تحقق سیاست های کاهش جمعیت کیفری در زندان های مازندران خواهیم بود و حضور آنها امیدها را جهت بخشش زندانیان دیگر بیشتر می سازد.

مدیرکل زندان های استان مازندران نقش مددکاری و اجرای احکام زندان را در شناسایی و بررسی وضعیت احکام قضایی زندانیان واجد شرایط بسیار مهم برشمرد و گفت: مددکاران و اجرای احکام باید با برنامه ریزی مطلوب روزانه در بندها حضور یافته و مشکلات زندانیان را ثبت و پیگیری کنند.

علی استادی بر مدیریت هدفمند زندانیان رای باز اشاره کرد و گفت: زندانیان رای باز فقط به خاطر رهایی از زندان بسته به خارج از زندان اعزام نمی شوند، بلکه هدف اشتغال، کسب درآمد و تلاش در جهت تحکیم بنیان خانواده است .

وی افزود، آن دسته از زندانیان که در طول حبس رای بازی نتوانند سیاستهای اصلاحی و تربیتی سازمان زندانها را تحقق بخشند، باید به زندان بسته عودت داده شوند.

مدیرکل زندان های استان مازندران در ادامه از پروژه در حال ساخت زندان نور بازدید و ابراز امیدواری کرد با تکمیل این پروژه ظرفیت اشغالزایی و کسب درآمد زندانیان ارتقاء خواهد یافت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha