شاکیان ۸ زندانی بازداشتگاه ارومیه بدون دریافت مبلغی رضایت دادند
رسول سورگلی مددکار اجتماعی بازداشتگاه مرکزی ارومیه

با رایزنی مسئول مددکاری اجتماعی و حضور شکات ۸ زندانی به همت رئیس و مددکار بازداشتگاه مرکزی ارومیه بدون پرداخت وجه ریالی از بابت ضرر و زیان رضایت خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، با شناسایی مددجویان نیازمند و رایزنی برای جلب رضایت از شکات مددکار اجتماعی به همراه رئیس بازداشتگاه مرکزی ارومیه مقدمات حضور ۶نفر از شکات را فراهم نموده و ضمن صحبت با آنان و تعهدات عدم تکرار عمل مجرمانه از سوی متهمین مقدمات آزادی آنان را قبل از صدور رای محکومیت فراهم نمودند.

پیمان خانزاده رئیس بازداشتگاه مرکزی ارومیه با اعلام این خبر گفت: در صورت اطمینان از عدم تکرار جرم با مشاوره های مددکاری بخصوص متهمین بدون سابقه برای جلب رضایت از شکات و آزادی به موقع مددجوی تلاش هدفمندی می کنیم تا این امر مهم محقق گردد.

وی گفت : در هفته گذشته با شش نفر از شکات صحبت های مقدماتی انجام دادیم و به محض حضور در بازداشتگاه و ملاقات با فرد زندانی و اطمینان از عدم تکرار جرم رضایت بی ثید و شرط خود را اعلام داشتند .

خانزاده ادامه داد: شش نفر شاکی با اعلام گذشت از میلغ ضرر و زیان بیش از ۱ میلیارد ریالی خود به ۸ متهم زندانی در بازداشتگاه اعلام رضایت کردند که ضمن ثبت و پیگیری از سوی مددکاری مقدمات آزادی سریع آنها آغاز شده است.

خانزاده گفت: یکی از شکات خیّر ضمن گذشت از مبلغ ۳۰۰میلیون ریالی ضرر و زیان خود متعهد شد مددجوی جوان را بعد از آزادی در کارگاه خود با حقوق و مزایای خوب مشغول کار کند .

مقدمات آزادی ۸ زندانی که رضایت آنها در سه روز گذشته با همت مسئولین و مددکار بازداشتگاه ارومیه اخذ شده از امروز با طی روند قانونی و نظر مراجع قضایی آغاز شده است .

۶شاکی بدون دریافت مبلغی به۸زندانی بازداشتگاه ارومیه رضایت دادند ۶شاکی بدون دریافت مبلغی به۸زندانی بازداشتگاه ارومیه رضایت دادند ۶شاکی بدون دریافت مبلغی به۸زندانی بازداشتگاه ارومیه رضایت دادند ۶شاکی بدون دریافت مبلغی به۸زندانی بازداشتگاه ارومیه رضایت دادند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha