اشتغال زندانیان جزو اولویت‌های همیشگی سازمان زندان‌ها است

مدیرکل زندان‌های استان کردستان در دومین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان استان گفت: ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان یکی از اولویت‌های همیشگی سازمان زندان‌هاست که همواره باید با استفاده از راهکارهای توسعه کمی و کیفی آن، در زندان های کردستان توسعه یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، دومین جلسه کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندانیان با حضور مدیرکل و تنی چند از مدیران ستادی به صورت مجازی با رؤسای زندان‌های شهرستان‌های تابعه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان در این کارگروه ضمن بررسی وضعیت اشتغال مددجویان در حوزه های مختلف در سطح شهرستان های استان، گفت: ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان یکی از اولویت‌های همیشگی در سطح سازمان زندان‌هاست که همواره باید با استفاده از راهکارهای توسعه کمی و کیفی اشتغال، در زندان های کردستان توسعه یابد.

"اشتغال زندانیان" جزو اولویت‌های همیشگی سازمان زندان‌ها است

وی ضمن تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال زندانیان کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، افزود: هرچه قدر بتوانیم اشتغال زندانیان را توسعه دهیم به همان میزان در اصلاح مجرمین موفق خواهیم بود و این امر در بازاجتماعی کردن مددجویان تأثیر مستقیم دارد.

در پایان این جلسه مقرر شد مصوبات جلسات مرتبط با کارگروه اشتغال و حرفه آموزی به صورت ماهانه در سلسله جلسات اشتغال استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha