اختصاص بسته حمایت نقدی‌ به ۴۱۰ خانوار تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان ارومیه
حسین مجیدی دادستان مرکز استان در اولین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان - اردیبهشت ۱۴۰۲

اولین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان ارومیه به ریاست مجیدی دادستان مرکز استان در اردیبهشت ماه تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، اولین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز استان به ریاست مجیدی دادستان ارومیه تشکیل شد.

در این جلسه موضوعات مهم تبدیل به احسن منابع در اختیار انجمن حمایت زندانیان ارومیه برای سرمایه گذاری در امورات اقتصادی جهت ایجاد فصل اعتباری از درآمدهای ثابت برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند بررسی قرار گرفت همچنین نحوه و زمان برگزاری جشن بزرگ نسیم مهر در اوایل خرداد ماه با حضور گروه های مردمی و خیرین و اطلاع رسانی بین اقشار مختلف مردم برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند مطرح گردید.

درجلسه امروز هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان ارومیه ۱۵ مورد از مشکلات خاص خانواده زندانیان بررسی گردید و با موافقت هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان ودیعه مسکن، هزینه های درمانی و ساخت و تعمیر اماکن و ابنیه مورد نظر برای حمایت خانواده زندانیان نیازمند تامین گردید.

در این جلسه موضوعات مهم سال به عنوان نقشه راه عملکردی انجمن حمایت زندانیان در حوزه اشتغال خانواده زندانیان و سرپرستان خانواده با ارائه بسته های تشویقی و تسهیلات ویژه اعلام و موضوع آموزش حرفه و فن برای خانواده های تحت پوشش جهت توانمندسازی برای ایجاد فرصت اشتغال مطرح شد .

همچنین با طرح درجلسه انجمن حمایت زندانیان ارومیه در اردیبهست ماه برای ۴۱۰ خانواده زندانی نیازمند مستمری به عنوان بسته حمایتی نقدی واریز گردید این پرداخت در کنار مقرری ماهانه خانواده زندانیان پرداخت می شود.

توزیع بسته های معیستی و سرکشی از خانواده زندانیان به صورت مستمر از توصیه های اولین جلسه سال ۱۴۰۲ انجمن حمایت زندانیان مرکز استان آذربایجان غربی بود .

دوم خردادماه جشن نسیم مهر در ارومیه جهت حمایت از خانواده زندانیان نیازمند برگزار می شود و همچنین جلسه هیات عمومی انجمن حمایت زندانیان ارومیه در اواخر خرداد ماه تشکیل خواهد شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha