زندان‌های خوزستان به کارگاه زیبایی‌ها تبدیل شده است

جبار باقری معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور به منظور بررسی عملکرد نمایندگی بنیاد و همچنین افتتاح چند کارگاه اشتغال در سفر دو روزه خود به استان خوزستان از ندامتگاه های این استان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزسنتان، جبار باقری معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور در نشست شورای اداری زندانهای استان با بیان اینکه با اقدامات جهادی مدیرکل زندانها و ایجاد زیر ساخت ها، ندامتگاههای خوزستان به کارگاه زیبایی ها تبدیل شده است؛ افزود : تلاش و کوشش مدیران و رؤسای زندانها برای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید شرایط حرفه آموزی و کسب درآمد پایدار را برای تمام زندانیان واجد شرایط فراهم کنیم ، تصریح کرد : برای تولیدات زندانی باید هدف گذاری داشته باشیم، بازاریابی ، تولیدات با کیفیت و رقابتی از مهمترین شاخص های محصولات باشد.

معاون بنیاد تعاون گفت : با اشتغال و حرفه آموزی هر فرد در زندان زمینه کاهش آسیب های رفتاری در جامعه فراهم می شود و این اقدام والاترین هدف زندانبانی است.

جبار باقری در این سفر دو کارگاه خیاطی در زندانهای شوشتر و مسجدسلیمان را افتتاح ، از فعالیت های زندانهای دزفول، سپیدار، مرکزی و اندرزگاه نسوان اهواز نیز بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha