اختصاص بیش از ۷۵میلیارد ریال کمک خیّرین برای آزادی ۶۶ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد آذربایجان غربی

در جلسه هیات امناءستاد مردمی دیه استان آذربایجان غربی اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد ریال جهت آزادی ۶۶ زندانی نیازمند جرایم غیر عمد شناسایی شده اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در نشست ماهانه اعضای هیات امناء ستاد دیه استان مبلغ ۷ میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون تومان برای آزادی ۶۶ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد اختصاص یافت.
️ دکتر ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد دیه استان بیان داشت: در جشن گلریزان امسال شاهد کمکهای مردمی بی نظیر مردم به ستاد دیه بودیم که تا کنون۳۳۰ میلیارد ریال مردم نیک سیرت استان برای آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد کمک کردند که در این جلسه نحوه تخصیص بخشی از این مبالغ برای آزادی این زندانیان با توجه به شرایط آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد و این جلسات در روزهای آتی برای تخصیص کل این کمک های مردمی به زندانیان نیازمند تشکیل خواهند شد.

عتباتی در پایان افزود: این توفیقات با همراهی مردم و تلاش اعضای ستاد دیه استان که فی سبیل الله برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد تلاش می کنند حاصل شده است که نشان از احساس مسئولیت و نگاه متعهدانه تک تک شهروندان استان به امر زندان و زندانی می باشد که امری خداپسندانه و ارزشمند می باشد. در ادامه جلسه اعضای ستاد دیه به بررسی پرونده های محکومان مالی و غیر عمد پرداختند و با تصمیماتی که اتخاذ گردید مبلغ ۷ میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون تومان برای آزادی ۶۶ نفر از محکومان مالی و جرایم غیر عمد اختصاص یافت.

انتهای خبر/

صرف بیش از ۷۵میلیارد ریال کمک خیّرین برای آزادی ۶۶ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد آذربایجان غربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha