کارکنان اصلاح و تربیت باید با همت والا در مسیر خدمت‌رسانی حرکت کنند

مدیرکل زندان های همدان با حضور در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان ضمن دیدار با زندانیان از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مدیر کل زندان های استان به صورت غیر مترقبه وارد اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان شد و مورد استقبال اسدالله سلطانی رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان و مسئولین این مرکز قرار گرفت.
ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های استان همدان با حضور در بند داخله، به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو و در خصوص رفع مشکلات معیشتی و پیگیری مسائل قضایی و پرونده مددجویان دستورات و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.
ذوالفعلی نژآد از بخشهای مختلف شامل: بند داخله، سالن تولیدات صنایع دستی، کارگاه قالی بافی، کارگاه تکه دوزی، آشپزخانه، خیاطی، درمانگاه و پروژه های در دست ساخت این مرکز بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی عملکرد واحد های مختلف قرار گرفت.
دراین بازدید اسدالله سلطانی سرپرست اردوگاه کاردرمانی همدان گزارشی از عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه ها و اهداف تعیین شده و اماکن در دست ساخت این مرکز ارائه کرد.
مدیر کل زندانهای استان با ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته از زحمات سرپرست و همکاران این مجموعه تقدیر کرد و افزود: با وجود مسائل و مشکلات موجود باید با همت والا و اهتمام و از خود گذشتگی و ایثار در مسیر خدمت رسانی حرکت کنیم. رسیدگی به مشکلات مددجویان و خانواده های آنان سرلوحه کار زندانبانی است.
در پایان این بازدید مدیرکل زندان های استان همدان از همکاران خود خواست تا با هوشیاری و همدلی و انسجام و همچنین رعایت کلیه شئونات و ضوابط و در چارچوب قوانین و مقررات وظائف محوله را به نحو احسن به انجام برسانند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha