بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های کردستان از کانون اصلاح و تربیت استان

مدیرکل زندان های کردستان در بازدید سرزده از کانون اصلاح و تربیت استان ضمن دیدار با کارکنان این کانون، حامل ابلاغ پیام تقدیر و تشکر رئیس سازمان به کارکنان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها روز پنج شنبه همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به کردستان از زندان ها و مراکز اصلاحی و تربیتی این استان بازدید کرد.

بازدید سرزده مدیرکل زندان های استان از کانون اصلاح و تربیت کردستان

از اهم برنامه های رئیس سازمان زندان ها در این سفر به طور ویژه عزیمت به شهرستان بیجار و دیدار با مقامات اجرایی و قضایی این منطقه بود. شرکت در جلسه شورای اداری، بررسی وضعیت زندان این شهرستان و همچنین بازدید از زندان سنندج و بررسی اقدامات و اولویت های جاری سازمان زندان ها ازبرنامه های سفر یک روز وی به استان فرهنگی بود.

به طول انجامین سفررئیس سازمان زندان ها منجر شد تا وی در کانون اصلاح و تربیت سنندج حضور نیابد و بدین منظور به مدیرکل زندان های استان تاکید کرد تا ضمن بازدید از این مرکز، از کارکنان و پرسنل کانون اصلاح و تربیت کردستان قدردانی و تشکر نمایید.

بازدید سرزده مدیرکل زندان های استان از کانون اصلاح و تربیت کردستان

در همین راستا مدیرکل زندان های استان امروز و در بازدید سرزده از کانون اصلاح و تربیت استان ضمن گفتگو صمیمانه با کارکنان، حامل ابلاغ پیام تقدیر و تشکر رئیس سازمان به کارکنان این مرکز اصلاحی و تربیتی بود.

محمدی در پایان این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس سازمان زندان ها در استان کردستان، اظهار داشت: امید است نتایج حاصل از سفر ایشان به کردستان گامی موثر در جهت اجرای هرچه بهتر اولویت های اصلی سازمان در سطح زندان های کردستان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha